Forsendelsespolitik

RosaLuna har valgt at sende produkterne direkte fra leverandøren til dig. På denne måde kan vi spare enormt på lager-, transport- og emballageomkostninger. Dette gør det muligt for os at tilbyde dig produkterne til den mest fair pris.

Selvom alle importafgifter betales på forhånd, kan det nogle gange ske, at importafgifterne skal betales ved døren. Chantal Uppsala er ikke ansvarlig for dette og vil derfor ikke dække dette beløb. Hvis du sender os en e-mail, vil vi undersøge, hvad der har forårsaget problemet, og vi kan finde frem til en løsning.

Da vi sender produkterne direkte fra leverandøren, har vi en gennemsnitlig leveringstid på 5-15 arbejdsdage for bestillinger i Sverige og Danmark. Bemærk: På grund af de seneste foranstaltninger vedrørende COVID-19-virussen kan leveringstiden være længere end angivet. I disse usikre tider kan der opstå uventede forhindringer, som vi ikke har indflydelse på. Vi gør vores bedste for at levere ordren så hurtigt som muligt. Vi beklager, hvis dette påvirker din ordre. Spørgsmål om din ordre?

Har du spørgsmål om din ordre? Der er stor sandsynlighed for, at du ikke er den første med dette spørgsmål. Se derfor først på siden med ofte stillede spørgsmål, om dit spørgsmål er der. Tøv ikke med at kontakte os.

Følg din ordre?

Når du placerer en ordre hos os, vil du efter et par dage modtage track & trace-koden. Denne kode er ikke aktiv med det samme, da den først skal gennem forskellige systemer. Efter cirka 3 til 5 arbejdsdage efter at du har modtaget din track & trace-kode, kan forsendelsesopdateringerne følges.