Returpolitik

Returnerer

BEMÆRK VENLIGST AT VI IKKE TILBYDER GRATIS RETURNERING, DER ER OMKOSTNINGER FORKNYTET DETTE.

Returnerer
Er det muligt at returnere min ordre? Ja, det er muligt.


Varer købt hos Chantal Utrecht kan i de fleste tilfælde returneres inden for 30 dage efter modtagelsen. Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal det opfylde følgende betingelser:

Betingelser:

- Produktet må ikke have været brugt;
- Produktet skal returneres i original stand;
- Produktet må ikke blive beskadiget på grund af kundens handlinger;
- Hygiejneprodukter og undertøj anses for ikke at kunne returneres.
- Pakken skal være forsynet med en Track & Trace-kode;
- Returomkostninger er altid for kunden, uanset placering;
- Vi har ret til at opkræve forsendelsesomkostninger hos kunden
- Vi har brug for at vide om tilbagekomsten.

Hvis du ikke opfylder disse betingelser, accepterer vi ikke din returnering.

Hvis dit produkt ankommer beskadiget, bedes du tage et billede med det samme, så du har bevis for, at skaden ikke er forårsaget af dig.

*Vi forbeholder os retten til at afvise returnerede varer, hvis vi har mistanke om, at varerne er blevet brugt eller beskadiget uden vores egen skyld.

Nem returnering i 3 trin:

Trin 1: Kontakt os
Hvis du ønsker at returnere din ordre, skal du sende os en e-mail på info@chantal-utrecht.nl

1a: Angiv venligst dit #ordrenummer
2a: Angiv årsagen til din anmodning, og vi sender dig en returformular.
3a: Foto af produktet i tilfælde af brud Kundens fornavn + efternavn Kundens adresse

Vi vil derefter kontakte dig og give dig returadressen.
Send aldrig returforsendelsen til afsenderen, vi sender dig den korrekte adresse, efter du har bedt os om den. Du som kunde er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering af produktet.

Trin 2: Send din ordre
Send venligst varerne sammen med returformularen til den angivne adresse. Sørg for at give pakken en Track & Trace-kode. Som afsender af pakken er du ansvarlig, og vi ønsker ikke, at der opstår misforståelser. Bemærk venligst, at du skal returnere produkter inden for 14 dage efter at have informeret os.

Trin 3: Behandling af din retur
Når vi modtager din returforsendelse, begynder vi at vurdere de returnerede varer og behandle din refusion. Pengene vil blive refunderet til den oprindelige betalingsmetode, du brugte under købet, medmindre andet anmodes om. Beløbet refunderes inden for 14 dage.

Bemærk venligst: Returforsendelsesomkostninger er kundens ansvar. Dette er i forbindelse med jagten på en så bæredygtig forsendelsesproces som muligt. Derudover har kunden nydt godt af gratis fragt på hans eller hendes ordre.

Da vores lager er beliggende i Kina, kan returneringsomkostningerne være høje. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice for sammen at finde en passende løsning. Vi hjælper dig gerne!


Forbrugeren har fortrydelsesret i henhold til følgende bestemmelse, hvis forbrugeren er en fysisk person, der indgår en juridisk transaktion med formål, der ikke overvejende har tilknytning til dennes kommercielle, erhvervsmæssige eller erhvervsmæssige aktivitet:

A. ANNULERINGSBETINGELSER
Fortrydelsesret
Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en af ​​dig opkaldt tredjepart, som ikke er fragtfører, har modtaget eller accepteret de sidste varer.

Da vi arbejder med et fuldautomatisk system, opfyldes ordrer, så snart de er afgivet. Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen indtil levering, så tilbagebetaling er ikke mulig efter modtagelse af varerne.

For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os info@chantal-utrecht.nl om din beslutning om at fortryde denne kontrakt med en klar erklæring (f.eks. en e-mail). Fortrydelsen er gennemført, når vi har modtaget varen. Omkostningerne ved returnering af varerne afholdes af køber.

Registrering for forsendelser i transit
Da vores varer sendes fra Asien, kan der være længere transittider, som er uden for vores kontrol. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er det ikke muligt at fortryde. Vent venligst, indtil du modtager varerne, og returner dem derefter til os. Du kan selvfølgelig informere os på forhånd om din aflysning.

For at sikre hurtigst mulig returnering, beder vi dig sende os en forsendelsesbekræftelse.

Konsekvenser af tilbagekaldelse
Hvis du annullerer denne kontrakt, skal vi uden unødig forsinkelse tilbagebetale alle betalinger modtaget fra dig, eksklusive leveringsomkostninger (med undtagelse af tillægsomkostninger som følge af dit valg af en anden leveringstype end den billigste type standardlevering, der tilbydes af os). Til denne refusion vil vi bruge det samme betalingsmiddel, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig; du vil under ingen omstændigheder blive opkrævet gebyrer for denne refusion.

**ALLE RETURNERINGER VIL BLI FORSENDT TIL VORES CENTRALLAGER I ASIEN PÅ KUNDENS BETALING.**

Bemærk venligst: Før du ønsker at returnere en vare, skal du først indsende en returneringsanmodning via e-mail for at bekræfte din berettigelse til en returnering.

Skader og problemer
Når du har modtaget din ordre, anbefaler vi, at du undersøger den grundigt. Hvis varen er defekt, beskadiget, eller du ved et uheld har modtaget den forkerte vare, bedes du kontakte os med det samme. På den måde kan vi vurdere problemet og hurtigt tilbyde dig en passende løsning.

Undtagelser / ikke-returnerbare varer
Visse typer varer kan ikke returneres, såsom specialfremstillede produkter (såsom specialbestillinger eller personlige varer) og produkter til personlig pleje (såsom skønhedsprodukter). Vi kan heller ikke modtage returnering af farlige materialer, brændbare væsker eller gasser. Hvis du er i tvivl eller spørgsmål til returmulighederne for en bestemt vare, så kontakt os venligst.

Bemærk venligst, at vi ikke kan modtage returvarer på udsalgsvarer eller gavekort.

Aflysninger
Vores afbestillingsregler gælder for aflysninger inden for 12 timer, dette skyldes pakkens behandlingstid.

Kontakt os venligst straks på info@chantal-utrecht.nl. Hvis din ordre allerede er afsendt, er annullering ikke længere mulig. I så fald kan du returnere pakken ved modtagelsen for fuld refusion. Fortæl os altid dit #ordrenummer.

Byt
Den hurtigste måde at sikre, at du får den vare, du ønsker, er at returnere den originale vare. Når returneringen er godkendt, kan du foretage et separat køb for den nye vare.

Tilbagebetalinger
Når vi har modtaget og undersøgt din returnering, giver vi dig besked, om tilbagebetalingen er blevet godkendt. Når din refusion er godkendt, vil den automatisk blive behandlet via din oprindelige betalingsmetode. Bemærk, at det kan tage op til 2 uger for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen.

Klarna-refusioner
Refusioner via Klarna behandles af os med det samme, men det kan tage et par hverdage for Klarna at behandle tilbagebetalingen og opdatere din faktura. Du skal ikke selv gøre noget for dette.

Uafhentede pakker
For pakker, der efterlades på et afhentningssted, men ikke afhentes, vil omkostninger blive opkrævet og fratrukket købsbeløbet. Dette skyldes, at varerne i disse pakker ikke længere kan genbruges. Derudover vil omkostningerne til returforsendelsen blive inddrevet hos afsenderen. Hvis du beslutter dig for ikke at afhente en pakke, der er klar på et afhentningssted, skal du være opmærksom på, at du ikke vil modtage fuld refusion for din ordre, da dette er dit ansvar.